Zaplatit prostřednictvím vašeho účtu.
Zaplatit jako nový zákazník.
Registrace přináší řadu výhod:
Po obdržení si produkt důkladně prohlédněte. Pokud je produkt již při převzetí vadný nebo neúplný, nahlaste to prosím před použitím a co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů po obdržení. Chybějící díl vám zdarma zašleme nebo v případě závady produkt zdarma vyměníme.
Na všechny produkty nabízíme zákonnou záruku na výrobní vady při běžném používání. Znamená to, že produkt musí být možné bez problémů používat po dobu jeho předpokládané životnosti. Za minimální životnost považujeme u všech produktů dva roky, pokud není na stránce produktu výslovně uvedeno jinak.
Záruka po dvou letech
V některých případech může platit i záruka na výrobní vady po dvou letech. Kontaktujte nás, abychom probrali možnosti.
Některé značky nabízejí dodatečnou záruku výrobce. Podmínky se u jednotlivých značek liší a oznámení o záruce se může u různých značek lišit. V příslušných přípravek bude k produktu přiložen záruční list výrobce s registračním postupem a podmínkami.
Vždy můžete podat žádost o uplatnění záruky, ale na následující typy poškození se obecně nevztahuje zákonná záruka ani záruka výrobce:
Pokud je poškození způsobeno některým z výše uvedených důvodů, nemůžeme zaručit, že se na váš problém bude vztahovat záruka.
Poté, co obdržíme vaši žádost, se pokusíme poskytnout prvotní odhad problému a možné řešení. Zašleme vám štítek pro vrácení, se kterým nám můžete produkt zdarma vrátit.
Na závadu se vztahuje záruka.
Výrobek zašleme dodavateli nebo autorizovanému servisnímu středisku. Vyřízení trvá v průměru 2–3 týdny a o stavu vás budeme co nejlépe informovat. Pokud oprava není možná, dodáme vám náhradní produkt. Vyřízení schválené záruční reklamace je bezplatné a uděláme vše pro to, abychom ji vyřídili s co nejmenšími obtížemi.
Na závadu se nevztahuje záruka.
Pokud opravce nebo výrobce usoudí, že se na poškození záruka nevztahuje, upozorníme vás a probereme s vámi náklady na opravu nebo výměnu.
Poté, co obdržíme vaši žádost, se pokusíme poskytnout prvotní odhad problému a možné řešení. Poté nám můžete produkt vrátit na vlastní náklady. V některých případech vás můžeme v zájmu rychlejšího vyřízení odkázat na výrobce nebo dodavatele ve vaší zemi. Samozřejmě zůstaneme vaším kontaktním místem.
Na závadu se vztahuje záruka.
Výrobek zašleme dodavateli nebo autorizovanému servisnímu středisku, aby jej zdarma opravili. Vyřízení trvá v průměru 2–3 týdny a o stavu vás budeme co nejlépe informovat. Pokud oprava není možná, poskytneme vám náhradní produkt. Vezměte prosím na vědomí, že abychom vám mohli vrátit opravený produkt, můžeme účtovat náklady na dopravu.
Na závadu se nevztahuje záruka.
Pokud opravce nebo dodavatel usoudí, že se na poškození záruka nevztahuje, upozorníme vás a probereme s vámi náklady na opravu nebo výměnu.
Na produkty řady B-choice a outletové produkty se vztahuje běžná záruka. Nevztahují se na něj žádná další pravidla ani výjimky, pokud není na stránce produktu výslovně uvedeno jinak. Na použité demo produkty se může vztahovat omezená záruka. Toto je uvedeno na stránce produktu.