10% dodatečná sleva | Kód: SPRING10 | Zbývající
Nahrávám...

Zákaznická podpora

< Zákaznická podpora

Vrácení zboží

  • Krátce o vracení zboží

    Pokud produkt nesplňuje vaše očekávání, můžete ho jednoduše vrátit. Dejte nám prosím vědět do 15 dnů, že chcete objednávku vrátit. Nemusíte k tomu uvádět žádný důvod (ale ocenili bychom, pokud to uděláte). Poté, co jste nám dali vědět, že chcete objednávku vrátit, máte dalších 15 dnů na vrácení.

    4 nejdůležitější body pro vrácení:*

    1. Bezplatné vrácení do 15 dnů z Rakouska, Belgie, Česká republika, Dánska, Finska, Francie, Německa, Itálie, Lucemburska, Nizozemska, Polsko, Rumunsko, Španělska a Švédska. Vyžádejte si štítek pro vrácení pomocí tlačítka níže. Vrácení z jiných zemí je na vlastní náklady na naši adresu v Nizozemsku.
    2. Vrátíme vám celou částku nákupu, včetně standardních nákladů na dopravu (v rámci EU, UK, CH a NO), do 5 pracovních dnů po obdržení vratky, za předpokladu, že je produkt v původním stavu.
    3. Chcete výměnu za jiné zboží? Pošlete produkt zpět a objednejte si nové zboží na našem webu.
    4. Produkty na míru, jako jsou lyže, u kterých bylo vázání vrtáno podle vašich požadavků, nelze vrátit.


    * Chceme, aby byl proces vrácení jednoduchý, a proto jsme zde pro vás uvedli nejdůležitější body. Pokud chcete znát všechna svá zákonná práva a povinnosti, najdete je zde: Podmínky a výjimky.

     

    Bezplatné vrácení nabízíme pouze z výše uvedených zemí.

  • Vrácení prostředků

    Po obdržení vratky vám vrátíme peníze do pěti pracovních dnů. Peníze vracíme vždy na platební prostředek, kterým jste objednávku zadali. Pokud jste zaplatili dárkovým poukazem, obdržíte nový dárkový poukaz ve stejné hodnotě. Pokud jste zvolili speciální možnost doručení, např. expresní doručení, náklady za tuto službu neproplatíme.

  • Pokyny pro baleni vratky

    V zájmu bezproblémového zpracování vrácení žádáme, abyste dodržovali níže uvedené pokyny pro balení.

    • Vložte do balení veškeré příslušenství včetně všech bezplatných produktů.
    • Dejte nám vědět, od koho se zboží vrací, a to tak, že do balíčku vložíte formulář pro vrácení, kopii faktury nebo poznámku s informacemi o objednávce.
    • Pokud jsou na produktu cedulky, neodstřihujte je.
    • Vraťte produkty v původním a nepoškozeném obalu.
    • Vždy používejte přepravní krabici, nejlépe tu, ve které jste od nás zásilku převzali.
    • Na původní krabici/obal nic nepište ani nelepte nálepky a nadbytečnou lepicí pásku. K přepravní krabici vždy připevněte štítek pro vrácení.
    • Pokud používáte původní přepravní krabici od nás, nezapomeňte odstranit staré přepravní štítky.
    • Použijte dostatek vycpávkového materiálu, aby se produkty během přepravy nepoškodily.

    Rádi bychom produkt, který jste vrátili, znovu nabídli na svých webových stránkách. Zašlete nám ho tedy zpět v původním stavu. To nám pomůže zajistit skvělý zážitek z nákupu dalšímu zákazníkovi!

  • Výměna

    Rozhodli jsme se neprovádět výměny. Věříme, že postup výměny je často zbytečně zdlouhavý proces jak pro vás, zákazníky, tak i pro nás.

    Chtěli byste jinou velikost nebo produkt? Jednoduše vraťte původní produkt a zadejte novou objednávku prostřednictvím našich webových stránek. Zbývající částka z vráceného zboží vám bude jednoduše vrácena po obdržení. Takto máte požadované zboží doručeno obratem a nemusíte čekat, až vám výrobek vyměníme. Předejde se tak chybám a zklamáním.

  • Náklady na vrácení zboží

    Vrácení zdarma: Rakousko, Belgie, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Německo, Itálie, Lucembursko, Nizozemsko, Polsko, Rumunsko, Španělsko a Švédsko. O bezplatný štítek pro vrácení si požádejte zde.
    Vrácení na vlastní náklady: Všechny ostatní země. Odhadujeme tyto náklady v rámci EU mezi 7 a 20 EUR za malé zásilky a mezi 15 a 40 EUR za lyže a snowboardy.

    VRACENÍ ZE ZEMÍ MIMO EU:
    1. V případě vracení ze zemí mimo EU nebudeme moci proplatit již uhrazené dovozní a celní náklady. V některých případech si můžete vrácení těchto nákladů vyžádat od celní správy. Informujte se na příslušném celním úřadě, co je třeba splnit.
    2. Vrácení je na vlastní náklady.
    3. Na vnější stranu krabice vždy připevněte vývozní formulář CN22 nebo CN23.
    4. Vždy informujte dopravce, že se jedná o zpětnou zásilku. Ohledně postupu se informujte u dopravce.
    5. Na faktuře/balíku vždy uveďte: RETURN SHIPMENT FOR ECOMMERCE ORDER WITH UPS/DHL +[ původní číslo pro sledování UPS/DHL, pod kterým jste balík obdrželi].
    6. Na balíku vždy uveďte: „Customs code 604, Return Goods – full exemption“.
    7. Přiložte kopii originální faktury Snowcountry. Proškrtněte všechny položky, které nevracíte.
    8. Balíky, u kterých musíme zaplatit dovozní náklady, budou odmítnuty, případně vám budou vyfakturovány.
  • Odeslat zpět

    Návraty z

    Bezplatné vrácení zboží je možné z Rakouska, Belgie, České republiky, Dánska, Finska, Francie, Německa, Itálie, Lucemburska, Nizozemska, Polsko Rumunska, Španělska a Švédska. Zaregistrujte vrácení pomocí tlačítka níže, dostanete od nás zdarma štítek pro vrácení DPD/UPS (v případě velkých balíků zajišťuje vrácení UPS). Použijte původní kartonovou krabici, kterou jste od nás obdrželi, a odstraňte všechny původní přepravní štítky. Uveďte prosím číslo objednávky, abychom věděli, že se jedná o vaši objednávku. Nalepte na krabici štítek pro vrácení a odevzdejte zásilku na nejbližším výdejním místě (vyhledávač míst DPD Parcelshop / vyhledávač míst UPS Drop-Off). Není poblíž žádné sběrné místo? Kontaktujte nás prosím a pokusíme se najít jiné řešení. Neposílejte balík jednoduše běžnou poštou bez našeho štítku pro vrácení, v takovém případě vám neproplatíme žádné přepravní náklady za zpáteční zásilku.

    Bezplatné vrácení nabízíme pouze z výše uvedených zemí.

    Vracení ze Spojeného království, Švýcarska, Norska a všech ostatních zemí

    Ze zemí, odkud vrácení není bezplatné, zašlete výrobek dobře zabalený na adresu:

    Snowcountry
    Astronaut 10
    3824 MJ  Amersfoort
    The Netherlands

    Zpětná zásilka je na vaše náklady a na zodpovědnost. Proto vám doporučujeme, abyste zvolili sledovatelnou a pojištěnou zásilku a uschovali si potvrzení o odeslání na bezpečném místě. U vratky nezapomeňte uvést číslo objednávky.

    VRACENÍ ZE ZEMÍ MIMO EU:
    1. V případě vracení ze zemí mimo EU nebudeme moci proplatit již uhrazené dovozní a celní náklady. V některých případech si můžete vrácení těchto nákladů vyžádat od celní správy. Informujte se na příslušném celním úřadě, co je třeba splnit.
    2. Vrácení je na vlastní náklady.
    3. Vždy informujte dopravce, že se jedná o zpětnou zásilku. Ohledně postupu se informujte u dopravce.
    4. Na vnější stranu krabice vždy připevněte vývozní formulář CN22 nebo CN23.
    5. Na faktuře/balíku vždy uveďte: RETURN SHIPMENT FOR ECOMMERCE ORDER WITH UPS/DHL +[ původní číslo pro sledování UPS/DHL, pod kterým jste balík obdrželi].
    6. Na balíku vždy uveďte: „Customs code 604, Return Goods – full exemption“.
    7. Přiložte kopii originální faktury Snowcountry. Proškrtněte všechny položky, které nevracíte.
    8. Balíky, u kterých musíme zaplatit dovozní náklady, budou odmítnuty, případně vám budou vyfakturovány.

    Odevzdání v našem skladu
    Produkt nám může být doručen i osobně. Vrácení pak zpracujeme běžným postupem.

  • Podmínky vrácení a výjimky

    Lhůta pro odstoupení od smlouvy:

    1. Na posouzení produktu máte 15 dnů.
    2. Patnáctidenní zkušební lhůta začíná běžet v den po obdržení objednávky.
    3. Pokud je objednávka doručena po částech, lhůta pro vrácení začíná běžet po doručení všech částí.
    4. Připadne-li 15. den na víkend nebo státní svátek, prodlužuje se lhůta o první pracovní den.


    Využít právo na odstoupení od smlouvy

    1. Pokud produkt nesplňuje vaše očekávání, můžete nám do 15 dnů oznámit, že chcete nákup zrušit. Nemusíte uvádět žádný důvod, proč ho chcete vrátit (ale oceníme, když to uděláte). Můžete tak učinit e-mailem, kontaktním formulářem, telefonicky nebo můžete použít formulář pro vrácení.
    2. Poté, co nás informujete, že chcete produkt vrátit, máte 15 dnů na to, abyste nám produkt vrátili.
    3. Produkt vraťte kompletní, v původním stavu a pokud možno v původním obalu. Pokud jsou na produktu cedulky, neodstřihujte je.
    4. Aby bylo možné objednávku vrátit, může být produkt posouzen pouze stejným způsobem, jakým byste ho mohli posoudit v obchodě. Produkt nesmíte používat ani poškodit nad rámec toho, co je nezbytné k jeho posouzení. Pokud tak učiníte, můžeme vám o výsledné snížení hodnoty snížit vrácené prostředky, případně vám je naúčtovat.


    Výjimky
    Produkty a služby, které nelze vrátit na základě práva na odstoupení od smlouvy:

    1. Položky, které byly přizpůsobeny vašim požadavkům. Rozumí se tím zejména lyže, na které jsme namontovali lyžařské vázání podle vámi vyžádaných rozměrů; stoupací pásy, které jsme nastříhali tak, aby seděly na vaše lyže; lyže, do kterých jsme namontovali inserty Quiver Killer podle vašich požadavků. Tato výjimka se nevztahuje na předváděcí lyže s vázáním nemontovaným na míru a lyže s tzv. kolejnicovým vázáním.
    2. Digitální a fyzické dárkové poukazy.
    3. Doplňkové služby jako expresní dodávka a montáž vázání.
    4. Hygienické produkty nebo produkty se zdravotním rizikem, u kterých byla porušena pečeť.
    5. Výrobky s omezenou trvanlivostí.
    6. Firemní zákazníci objednávají na základě cenové nabídky.


    Formulář pro vrácení
    Vrácení můžete zadat e-mailem, kontaktním formulářem nebo telefonicky, ale můžete také použít standardní formulář pro vrácení. Tento formulář není povinný a i bez tohoto formuláře máte právo na odstoupení od smlouvy.

  • Stav vrácení

    Pokud jste použili náš štítek pro vrácení, můžete ke sledování zásilky použít sledovací kód. Vrácení trvá v průměru 3 pracovní dny. Poté vrácení zpracujeme do 1 až 3 pracovních dnů. Dostanete od nás e-mail, až bude vyřízeno vrácení zboží i prostředků.