
Zákaznická podpora
< Zákaznická podporaDoprava a doručení
-
Čas doručení
Vzhledem ke zvýšenému objemu objednávek může být na doručení vaší objednávky potřeba více času. Doručení se může zpozdit až o 2 pracovní dny. Termíny doručení expresních zásilek bohužel nelze zaručit.
V období kolem Black Friday a Cyber Monday můžeme potřebovat více času na odeslání vaší objednávky z důvodu velkého množství objednávek. Zpoždění odeslání může být až 3 pracovní dny. Zejména u lyží, na které je třeba namontovat vázání, byste měli počítat s několikadenním zpožděním. V tomto rušném období může doručení objednávky trvat o několik dní déle i přepravcům. Termíny doručení expresních zásilek bohužel nelze zaručit. Předem děkujeme za pochopení.
Livrare în perioada sărbătorilor: Expediem conform programului nostru obișnuit de livrare. Totuși, în luna decembrie, serviciile de curierat sunt extrem de aglomerate, iar comanda ta poate fi livrată cu o întârziere de 1–3 zile lucrătoare față de termenul obișnuit. Nu se vor efectua expediții sau livrări în zilele de sărbătoare (Vánoce a nový rok).
Upravená lhůta pro objednání:
Štědrý den, úterý 24. prosince: Objednávka do 14:00 pro zaslání v tentýž den.
Silvestr, Úterý 31. prosince: Objednávka do 14:00 pro zaslání v tentýž den.Běžné dodací lhůty
Nabízíme dopravu po celém světě!
Objednávky zadané do 16:00 CE(S)T v pracovní dny odesíláme tentýž den*Česká republika = 2-3 pracovní dny
Další země: Viz mapa UPS/DHL níže nebo kalkulačka UPS / kalkulačka DHL (adresa odesilatele: Amersfoort – 3824 – Netherlands)* Když zadáte objednávku v pracovní dny do 16:00 CE(S)T, bude odeslána ve stejný den a budete ji mít doručenou za 1 až 3 pracovní dny*. Pokud si objednáte lyže včetně vázání, které je potřeba namontovat, může odeslání trvat 1–2 pracovní dny navíc. Spěcháte? Kontaktujte nás prosím!
* Doba dodání závisí na zemi doručení. Pro některé venkovské oblasti a horské vesnice může doručení vyžadovat více dnů. Všechny uvedené dodací lhůty jsou odhad a nelze z nich odvozovat žádné nároky. Naše zkušenost je taková, že balíček je v 95 % případů doručen dle níže uvedené dodací lhůty. Objednávky přijaté v sobotu a neděli budou odeslány v pondělí.
Níže se můžete podívat na přehled dodacích lhůt po celé Evropě. V případě venkovských oblastí, jako jsou odlehlá lyžařská střediska, bude možná nutné přidat 1–2 pracovní dny. Pro přesnou indikaci dodací lhůty můžete použít kalkulačku UPS nebo kalkulačku DHL. Jako adresu odesilatele zadejte: Amersfoort – 3824 – Netherlands
-
Náklady na dopravu
Tjechië
Lyžařský snowboard: 19,95 €
Produkty do 100 €: 14,95 €
Ostatní produkty: 9,95 €Před dokončením objednávky vždy uvidíte náklady na dopravu u pokladny.
Objemné zásilky
Při zadávání velkých objednávek, které vyžadují odeslání ve více krabicích, vás budeme kontaktovat s cenovou nabídkou dopravy. V takovém případě jsou náklady na dopravu na našem webu pouze orientační, nikoli konečná cena.Chcete-li získat přehled o odhadovaných nákladech na dopravu do jiných zemí, přejděte prosím k pokladně, kde najdete přesnější a aktuálnější přehled nákladů. Před dokončením objednávky uvidíte konečné náklady na dopravu pro vybranou zemi.
-
Možnosti dopravy
Zasíláme do celého světa a ve většině případů službou UPS nebo DHL. K převzetí balíčku je nutný podpis.
Způsob dopravy Dodání UPS Standard Standardní zásilka UPS. Doručení do 1 až 5 pracovních dnů po celé EU. Doba dodání závisí na destinaci. UPS Express Saver Doručení následující pracovní den, během dne, do téměř všech velkých měst EU. Doručení do USA za 1 až 3 pracovní dny. UPS Express Doručení následující pracovní den do 10:30 nebo 12:00 do většiny velkých měst EU. DHL Economy Select Standardní zásilka DHL. Doručení během 1 až 5 pracovních dnů do téměř všech velkých měst EU. Doba dodání závisí na destinaci. DHL Express Doručení do 1 až 2 pracovních dnů do většiny velkých měst EU. DPD Standard Standardní zásilka DPD. Doručení do 2 až 5 pracovních dnů po celé EU. Doba dodání závisí na destinaci. PostNL Standard Standardní zásilka PostNL. Doručení následující pracovní den a sobotu. K dispozici pouze v Nizozemsku a Belgii. Doručení na výdejní místo Doručení na výdejní místo UPS, DHL, DPD nebo PostNL. Výdejní místo si můžete vybrat sami. Dodací lhůty jsou orientační a nelze z nich odvozovat žádné nároky.
Doručení do odlehlých oblastí, jako jsou ostrovy a lyžařská střediska, může způsobit prodloužení doby přepravy.
Nemůžeme zasílat na adresy PO Boxů, Army Post Office (APO) a Fleet Post Office (FPO).
Dostupné způsoby dopravy se mohou lišit podle země a typu produktu. -
Vyzvednutí na prodejně
Objednávku si také můžete vyzvednout v našem skladu. Můžete to uvést při zadávání objednávky (v poli komentářů) nebo můžete kontaktovat náš zákaznický servis. Uveďte také datum, kdy si jej chcete vyzvednout. Jako způsob doručení si můžete vybrat doručení domů zdarma. Při vyzvednutí bohužel není příležitost pro vybavení nebo radu. Vyzvednutí je možné pouze během otevírací doby našeho zákaznického servisu a/nebo naší předváděcí místosti.
-
Sledování zásilky
Jakmile vaši objednávku odešleme, obdržíte e-mail se sledováním zásilky. V tomto e-mailu vám přijde sledovací kód a odkaz na doručovací společnost, pomocí nichž můžete zásilku sledovat.
-
Změna doručení
Pokud vám ještě nepřišlo potvrzení o odeslání, dají se podrobnosti zásilky ještě měnit. Pokud je zásilka již na cestě, nemůžeme měnit způsob doručení ani adresu. V mnoha případech si můžete vytvořit účet u doručovací služby a uvést, že chcete změnit doručovací adresu nebo čas doručení. Pokud to nefunguje, kontaktujte prosím doručovací službu a informujte je o vašich změnách:
Zákaznická podpora UPS
https://www.ups.com/gb/en/help-center/contact.pageZákaznická podpora PostNL
https://www.postnl.nl/en/customer-service/ -
Doručení na adresu firmy, hotelu nebo dovolené
Můžeme zasílat na adresu firmy, hotelu nebo dovolené. Dávejte pozor na následující body:
- Pokud si necháte doručit objednávku jinam než na adresu bydliště, ujistěte se, že o vaší objednávce ví recepce nebo třeba kolega.
- Necháte-li si zásilku doručit na adresu dovolené, počítejte s dostatečným časovým předstihem pro případ zpožděného doručení. Pokud je zásilka doručena poté, co jste již odjeli, budete si muset sami zorganizovat přesměrování nebo vrácení.
- Pokud byl balík převzat a podepsán recepcí/vrátnicí/zaměstnancem na uvedené adrese, považujeme ho za doručený. Nemůžeme nést odpovědnost za úspěšné interní doručení nebo interní ztrátu zásilky.
- V případě zasílání mimo EU je většinou nutné uhradit při dodání DPH a dovozní poplatky. Dohodněte se předem s osobou, která bude zásilku přebírat.
-
Zvláštní pokyny pro doručení
Kurýrovi bohužel nemůžeme předat žádné speciální pokyny. Nemá proto smysl takovéto pokyny uvádět v poli pro komentáře. Pokud zásilku přepravuje služba UPS, máte možnost vytvořit si účet UPS My Choice. Jakmile je balík v procesu přepravy UPS, můžete speciální pokyny zadat sami prostřednictvím svého účtu UPS. Nemůžeme zaručit, že tyto pokyny budou dodrženy. V případě speciálních pokynů se odpovědnost za zásilku může v některých případech přesunout z nás na vás. Například když dáte řidiči pokyn, aby nechal balík před vchodovými dveřmi. Řidič položí balíček před dveře a balíček je odcizen. V takovém případě nemůžeme nést odpovědnost za škody.
-
Nejste doma?
Pokud při doručení nebudete doma, řidič dodávky vám zanechá zprávu. Podle pokynů doručovací služby naplánujte druhý pokus o doručení nebo si zásilku vyzvedněte na výdejním místě.
-
Balíček nebyl přijat
Pokud jste balíček neobdrželi, zkontrolujte prosím následující.
Zkontrolujte kód pro sledování
V potvrzení o odeslání jste obdrželi odkaz na údaje pro sledování balíku. Stav zásilky naleznete zde. Možná se kurýr neočekávaně zdržel nebo na vás balík čeká na výdejním místě.Zkontrolujte doručovací adresu
Je zadaná doručovací adresa správná?Podívejte se do poštovní schránky
Zkontrolujte, zda jste do poštovní schránky nedostali poznámku od kurýra. Možná jste při prvním pokusu nebyli doma.Zkontrolujte okolí domu
I když to jistě není záměr, bohužel se občas stane, že doručovatel nechá balík na zahradě, v kůlně atd.Informujte se u spolubydlících a sousedů
Pokud je na vaší adrese více osob, které mohou balík převzít, zkontrolujte, zda ho někdo nepřevzal za vás. Pokud je to možné, zeptejte se také svých přímých sousedů.Pokud balíček nedorazil, kontaktujte prosím náš zákaznický servis do 5 pracovních dnů od předpokládaného data doručení. Nečekejte s nahlášením příliš dlouho, protože čím delší doba uplyne, tím obtížnější pro nás bude zjistit, kde se zásilka nachází. Vždy nás prosím informujte přímo, protože komunikace prostřednictvím přepravce se k nám ne vždy dostane včas.
-
Objednávka odmítnuta nebo nevyzvednuta na výdejním místě
V rámci EU
Pokud je zásilka v rámci EU odmítnuta nebo není vyzvednuta na výdejním místě, bude nám ve většině případů automaticky vrácena. Pokud se automaticky nevrátí, kontaktujte co nejdříve náš zákaznický servis.
Po vrácení balíku vám můžeme vrátit kupní cenu nebo vám jej poslat znovu. Za druhé odeslání objednávky už budeme účtovat náklady na dopravu.Mimo EU
Pokud je dodací adresa mimo EU, zákazník je dovozce a odpovídá za zaplacení poplatků za celní odbavení. Odmítnutím nebo nevyzvednutím zásilky se tyto poplatky neruší. Balíčky se nám automaticky nevracejí.
Pokud přesto chcete zásilku odmítnout, kontaktujte náš zákaznický servis. Vezměte prosím na vědomí, že z vracených prostředků odečteme poplatek za celní odbavení, poplatek za zpětný dovoz a náklady na dopravu. -
Poškozený balíček
Než podepíšete převzetí, doporučujeme vám, abyste si zkontrolovali obal. V případě podstatného poškození obalu (karton nebo páska) vám doporučujeme převzetí zásilky odmítnout a kontaktovat naši zákaznickou podporu.
Už jste podepsali převzetí? Žádný problém, vyfoťte krabici, než zkontrolujete poškození produktu. V případě poškození krabice a produktu doporučujeme ihned kontaktovat zákaznickou podporu. Poškozenou krabici nevyhazujte, může být ještě potřeba pro kontrolu přepravce.
Po obdržení si produkt důkladně prohlédněte. Pokud je váš produkt již při převzetí vadný nebo neúplný, nahlaste to prosím před použitím a co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů po obdržení. Chybějící díl vám zdarma zašleme nebo v případě závady produkt zdarma vyměníme.
-
Speciální produkty
Láhve airbagů: není možné posílat airbagové láhve službou UPS. Tento produkt není přijímán k expedici z důvodu zvýšeného rizika. Pokud objednávka obsahuje airbagovou láhev, pošleme ji prostřednictvím jiného přepravce. Dodací lhůta může být v některých případech o něco delší. Samozřejmě obdržíte potvrzení o odeslání se sledovacím kódem.
-
Obal
Je pro nás velmi důležité, aby produkty dorazily nové a nepoškozené. K odeslíání objednávek používáme pouze ty nejlepší obalové materiály.
Lyže a snowboardy:
7mm dvouvrstvá lepenkaDalší produkty:
4mm dvouvrstvá lepenkaVšechny produkty jsou vybírány a baleny v našem vlastním skladu. V případě lyžý balíme pár také do celofánového obalu, aby nedošlo k poškození způsobenému třením a vlhkostí.
-
Mezinárodní přeprava
Doručujeme po celém světě. U placení si vyberete svou zemi a uvidíte náklady na dopravu. Pokud vaše země není v seznamu, kontaktujte prosím naše oddělení zákaznické podpory.
Informujte se o DPH a dovozních předpisech ve vaší zemi, pokud objednáváte ze zemí mimo EU. Zvláštní poznámka pro zásilky mimo EU: jakmile bude objednávka odeslána z našeho skladu, bude splatná DPH a dovozní clo. Zásilku nelze zrušit nebo odmítnout bez značných nákladů a zpoždění.Pokud chcete, abychom vám zboží zaslali do odlehlých oblastí, jako je severní Grónsko nebo Špicberky, kontaktujte nejprve naše oddělení zákaznické podpory.
-
Zásilka do zemí mimo EU a DPH
Zákazníkům ze zemí mimo EU (např. Spojené království, Švýcarsko, Norsko, Kanada, USA a Japonsko) bude DPH automaticky odečtena z celkové ceny. Při dokončování objednávky znovu uvidíte: DPH 0 €, zobrazeno s celkovou částkou objednávky.
Upozorňujeme, že DPH země dodání + poplatky za zprostředkování + dovozní clo vám budou účtovány při dodání.
Spojené království: (od ledna 2021) 20 % DPH + dovozní clo (v závislosti na kategorii produktu v rozmezí 0 % – 15 %) + poplatek za zprostředkování 14 GBP. Další informace o objednávání ze Spojeného království.
USA: Přečtěte si prosím náš článek o objednávání z USA.
Švýcarsko (od ledna 2024): 8,1 % DPH + poplatek za zprostředkování 25 CHF)
Norsko (od října 2012): 25 % DPH + poplatek za zprostředkování 165,00 NOK a dovozní cla v závislosti na kategorii produktu. Můžete použít kalkulačku dovozu a cla na adrese Toll.no
Kanada: zboží podléhá federální dani ze zboží a služeb (GST) a provinční dani z prodeje (PST) nebo v některých provinciích a teritoriích harmonizované dani z prodeje (HST). UPS může účtovat poplatek za zprostředkování ve výši 10 CAD. U většiny zboží, jako jsou lyže a snowboardy, neplatíte dodatečné dovozní clo. Dobozní sazby si můžete vyhledat u CBSA nebo kontaktujte Border Information Service.
Austrálie: Pokud je vaše objednávka bez nákladů na dopravu nižší než 1000 AUD, neplatíte dovozní clo a GST. Když hodnota objednávky bez nákladů na dopravu přesáhne 1000 AUD, mohou vám být účtovány 10 % GST, dovozní clo a manipulační poplatky. Další informace naleznete na webu Australian Border Force.
Nový Zéland: Pokud je vaše objednávka bez nákladů na dopravu nižší než 1000 NZD, neplatíte dovozní clo a GST. Když hodnota objednávky bez nákladů na dopravu přesáhne 1000 NZD, mohou vám být účtovány 15 % GST, dovozní clo, vstupní poplatky a manipulační poplatky. Další informace uvádějí New Zealand Customs Service a NZ Duty estimator.
Japonsko: 10 % spotřební daň + cca. 1 000 JP¥ poplatek za zajištění celního dluhu a dovozní clo 0 % (všeobecný celní sazebník) až 0 % až 10 % (zjednodušený celní sazebník) (v závislosti na zboží a celkové hodnotě). Další informace o zjednodušeném celním sazebníku uvádí stránka s častými dotazy k japonskému clu a všeobecný celní sazebník je k nahlédnutí na stránce s úplným sazebníkem (červen 2020). Lepší odhad celkových dovozních nákladů vám poskytne Japonský systém celních poradců.DŮLEŽITÉ
1.) Aby se správně zobrazovaly náklady na dopravu, musí být správně zvolená dodací adresa a země.
2.) Není možné, abychom se orientovali ve všech celních předpisech po celém světě. Vždy se informujte, abyste se vyhnuli neočekávaným dovozním nákladům. Neneseme odpovědnost za žádné dodatečné dovozní a celní náklady.
3.) Jakmile bude objednávka odeslána z našeho skladu, bude splatná případná DPH a dovozní clo. Zásilku nelze zrušit nebo odmítnout bez značných nákladů a zpoždění.Rusko/Bělorusko/Ukrajina
Zásilky do Ruska, Běloruska a na Ukrajinu byly dočasně pozastaveny.