Frequently Asked Questions
Úprava objednávky

Pokud chcete objednávku změnit, kontaktujte nás co nejdříve. Vaši objednávku po odeslání nemůžeme změnit.

Lyže s vázáním
Pokud jste si objednali lyže s namontovaným vázáním, můžeme objednávku změnit pouze v případě, že jsme ještě nenamontovali vázání.

Objednávka lyží s vázáním

Výběr a přidání vázání
Pokud si objednáte lyže spolu s lyžařským vázáním, získáte sadu za velmi zajímavou cenu. Nejprve vyberte požadovanou lyži a poté klikněte na tlačítko:


Následně zobrazíme tři doporučená vázání podle vybrané lyže. V kategoriích Alpine, Tour nebo Tech/Pin si samozřejmě můžete vybrat jiné vázání.

Montáž vázání zdarma
Při zakoupení lyží s vázáním je montáž zdarma. K montáži vázání na lyže potřebujeme pouze velikost vaší lyžařské boty v milimetrech. Velikost v milimetrech je uvedena na plastu ze strany na podpatku lyžařské boty. Tuto velikost v milimetrech nám můžete sdělit prostřednictvím pole Komentáře nad tlačítkem objednání u pokladny.

Skischoen zoollengte aflezen
Objednat si můžete, i pokud nemáte velikost bot po ruce. Zašleme vám e-mail s dotazem na velikost vaší boty. Na tuto otázku můžete odpovědět podle svého uvážení.

Další možností je sdělit velikost Mondopoint vaší lyžařské boty. V takovém případě budeme vždy potřebovat znát značku a model lyžařské boty. Pak si můžeme velikost v milimetrech vyhledat. Tyto informace můžete zanechat v poli pro komentáře nebo nám je můžete zaslat e-mailem s uvedením čísla objednávky.

Speciální pokyny k montáži
Všechny lyže standardně osazujeme na doporučený montážní bod. Pokud to chcete jinak, uveďte to prosím do pole pro komentáře. Pokud máte zájem o další rady ohledně montáže lyží, kontaktujte náš zákaznický servis.

Seřízení a DIN

Pozor! Pokud si u nás zakoupíte lyži a my vám namontujeme vázání, bude namontováno na délku podrážky vaší boty (montujeme pouze na základě vámi poskytnutých informací). Lyže není přizpůsobena individuálním potřebám a lyžařské botě, protože vaši lyžařskou botu nemáme, abychom mohli provést jemné doladění. Vizuální kontrola boty také není možná. To znamená, že lyže není připravena k použití. Vázání doporučujeme nechat seřídit v místním lyžařském obchodě. Doladění si můžete samozřejmě udělat i sami. Neneseme odpovědnost za správné nastavení vašeho vázání.

Pokud potřebujete další informace, můžete se kdykoli obrátit na naše oddělení zákaznických služeb.

Lyžařská vázání pro USA a Kanadu

Pokud si objednáte lyže a vázání z USA nebo Kanady, nemůžeme vám vázání namontovat z důvodu odpovědnosti. Tyto produkty si samozřejmě můžete objednat, pouze vám je dodáme nenamontované.

Problémy při objednávání

První pokus o objednávku se nezdařil a produkt je nyní vyprodán.
Ve chvíli, kdy zahájíte proces platby, se produkt rezervuje pro vás. Pokud je platba zrušena, zboží nemusí být okamžitě uvolněno pro opětovné objednání. Pokud k tomu dojde a produkt není k dispozici k objednání ani po 5 minutách, kontaktujte naše oddělení zákaznických služeb.

Čas doručení

Běžné dodací lhůty

Nabízíme dopravu po celém světě!

Objednávky zadané do 16:00 CE(S)T v pracovní dny odesíláme tentýž den*

Česká republika = 2-3 pracovní dny

Další země: Viz mapa UPS/DHL níže nebo kalkulačka UPS / kalkulačka DHL (adresa odesilatele: Amersfoort – 3824 – Netherlands)

* Když zadáte objednávku v pracovní dny do 16:00 CE(S)T, bude odeslána ve stejný den a budete ji mít doručenou za 1 až 3 pracovní dny*. Pokud si objednáte lyže včetně vázání, které je potřeba namontovat, může odeslání trvat 1–2 pracovní dny navíc. Spěcháte? Kontaktujte nás prosím!

* Doba dodání závisí na zemi doručení. Pro některé venkovské oblasti a horské vesnice může doručení vyžadovat více dnů. Všechny uvedené dodací lhůty jsou odhad a nelze z nich odvozovat žádné nároky. Naše zkušenost je taková, že balíček je v 95 % případů doručen dle níže uvedené dodací lhůty. Objednávky přijaté v sobotu a neděli budou odeslány v pondělí.

Níže se můžete podívat na přehled dodacích lhůt po celé Evropě. V případě venkovských oblastí, jako jsou odlehlá lyžařská střediska, bude možná nutné přidat 1–2 pracovní dny. Pro přesnou indikaci dodací lhůty můžete použít kalkulačku UPS nebo kalkulačku DHL. Jako adresu odesilatele zadejte: Amersfoort – 3824 – Netherlands

Přepravní lhůty UPS v EU

Přepravní lhůty DHL v EU

Sledování zásilky

Jakmile vaši objednávku odešleme, obdržíte e-mail se sledováním zásilky. V tomto e-mailu vám přijde sledovací kód a odkaz na doručovací společnost, pomocí nichž můžete zásilku sledovat.

Poškozený balíček

Než podepíšete převzetí, doporučujeme vám, abyste si zkontrolovali obal. V případě podstatného poškození obalu (karton nebo páska) vám doporučujeme převzetí zásilky odmítnout a kontaktovat naši zákaznickou podporu.

Už jste podepsali převzetí? Žádný problém, vyfoťte krabici, než zkontrolujete poškození produktu. V případě poškození krabice a produktu doporučujeme ihned kontaktovat zákaznickou podporu. Poškozenou krabici nevyhazujte, může být ještě potřeba pro kontrolu přepravce.

Po obdržení si produkt důkladně prohlédněte. Pokud je váš produkt již při převzetí vadný nebo neúplný, nahlaste to prosím před použitím a co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů po obdržení. Chybějící díl vám zdarma zašleme nebo v případě závady produkt zdarma vyměníme.

Odeslat zpět

Návraty z

Bezplatné vrácení zboží je možné z Rakouska, Belgie, České republiky, Dánska, Finska, Francie, Německa, Itálie, Lucemburska, Nizozemska, Polsko Rumunska, Španělska a Švédska. Zaregistrujte vrácení pomocí tlačítka níže, dostanete od nás zdarma štítek pro vrácení DPD/UPS (v případě velkých balíků zajišťuje vrácení UPS). Použijte původní kartonovou krabici, kterou jste od nás obdrželi, a odstraňte všechny původní přepravní štítky. Uveďte prosím číslo objednávky, abychom věděli, že se jedná o vaši objednávku. Nalepte na krabici štítek pro vrácení a odevzdejte zásilku na nejbližším výdejním místě (vyhledávač míst DPD Parcelshop / vyhledávač míst UPS Drop-Off). Není poblíž žádné sběrné místo? Kontaktujte nás prosím a pokusíme se najít jiné řešení. Neposílejte balík jednoduše běžnou poštou bez našeho štítku pro vrácení, v takovém případě vám neproplatíme žádné přepravní náklady za zpáteční zásilku.

Bezplatné vrácení nabízíme pouze z výše uvedených zemí.

Vracení ze Spojeného království, Švýcarska, Norska a všech ostatních zemí

Ze zemí, odkud vrácení není bezplatné, zašlete výrobek dobře zabalený na adresu:

Snowcountry
Astronaut 10
3824 MJ  Amersfoort
The Netherlands

Zpětná zásilka je na vaše náklady a na zodpovědnost. Proto vám doporučujeme, abyste zvolili sledovatelnou a pojištěnou zásilku a uschovali si potvrzení o odeslání na bezpečném místě. U vratky nezapomeňte uvést číslo objednávky.

VRACENÍ ZE ZEMÍ MIMO EU:
  1. V případě vracení ze zemí mimo EU nebudeme moci proplatit již uhrazené dovozní a celní náklady. V některých případech si můžete vrácení těchto nákladů vyžádat od celní správy. Informujte se na příslušném celním úřadě, co je třeba splnit.
  2. Vrácení je na vlastní náklady.
  3. Vždy informujte dopravce, že se jedná o zpětnou zásilku. Ohledně postupu se informujte u dopravce.
  4. Na vnější stranu krabice vždy připevněte vývozní formulář CN22 nebo CN23.
  5. Na faktuře/balíku vždy uveďte: RETURN SHIPMENT FOR ECOMMERCE ORDER WITH UPS/DHL +[ původní číslo pro sledování UPS/DHL, pod kterým jste balík obdrželi].
  6. Na balíku vždy uveďte: „Customs code 604, Return Goods – full exemption“.
  7. Přiložte kopii originální faktury Snowcountry. Proškrtněte všechny položky, které nevracíte.
  8. Balíky, u kterých musíme zaplatit dovozní náklady, budou odmítnuty, případně vám budou vyfakturovány.

Odevzdání v našem skladu
Produkt nám může být doručen i osobně. Vrácení pak zpracujeme běžným postupem.

Mezinárodní objednávky
  • Zasíláme do celého světa.
  • Před dokončením objednávky uvidíte náklady na dopravu u pokladny.
  • Dobu dodání do vaší země naleznete na webových stránkách UPS: kalkulačka UPS (adresa odesilatele: Amersfoort - 3824 - Netherlands).
  • Pokud objednáváte ze zemí mimo EU, neplatíte v našem internetovém obchodě DPH.

Pro objednávky ze zemí mimo EU, CH a NO:

  • Náklady na dopravu se zobrazí u pokladny poté, co vyberete zemi doručení.
  • Dobu dodání do vaší země můžete najít na webových stránkách UPS: Kalkulačka UPS (adresa odesilatele: Amersfoort – 3824 – Netherlands). Informace o dobách dodání naleznete na stránce věnované dopravě
  • Neplatíte nizozemskou 21% DPH.
  • Při dodání mohou být účtovány DPH, dovozní náklady a manipulační náklady. Kolik to je, závisí na pravidlech ve vaší zemi, takže si vše zkontrolujte, abyste předešli neočekávaným nákladům. Za tyto náklady neneseme odpovědnost a nemůžeme je za žádných okolností proplatit. Přečtěte si více o DPH.
  • Vrácení, a to i v případě záručního požadavku, je na vaše náklady.
  • Když vrátíte položku, nevracíme původní náklady na (expresní) dopravu.
  • Tlakové láhve airbagů a produkty s tlakovými láhvemi airbagů nelze zasílat mimo Evropu.