Objednávání
-
Objednávka lyží s vázáním
Výběr a přidání vázání
Pokud si objednáte lyže spolu s lyžařským vázáním, získáte sadu za velmi zajímavou cenu. Nejprve vyberte požadovanou lyži a poté klikněte na tlačítko:
Následně zobrazíme tři doporučená vázání podle vybrané lyže. V kategoriích Alpine, Tour nebo Tech/Pin si samozřejmě můžete vybrat jiné vázání.Montáž vázání zdarma
Při zakoupení lyží s vázáním je montáž zdarma. K montáži vázání na lyže potřebujeme pouze velikost vaší lyžařské boty v milimetrech. Velikost v milimetrech je uvedena na plastu ze strany na podpatku lyžařské boty. Tuto velikost v milimetrech nám můžete sdělit prostřednictvím pole Komentáře nad tlačítkem objednání u pokladny.
Objednat si můžete, i pokud nemáte velikost bot po ruce. Zašleme vám e-mail s dotazem na velikost vaší boty. Na tuto otázku můžete odpovědět podle svého uvážení.Další možností je sdělit velikost Mondopoint vaší lyžařské boty. V takovém případě budeme vždy potřebovat znát značku a model lyžařské boty. Pak si můžeme velikost v milimetrech vyhledat. Tyto informace můžete zanechat v poli pro komentáře nebo nám je můžete zaslat e-mailem s uvedením čísla objednávky.
Speciální pokyny k montáži
Všechny lyže standardně osazujeme na doporučený montážní bod. Pokud to chcete jinak, uveďte to prosím do pole pro komentáře. Pokud máte zájem o další rady ohledně montáže lyží, kontaktujte náš zákaznický servis.Seřízení a DIN
Pozor! Pokud si u nás zakoupíte lyži a my vám namontujeme vázání, bude namontováno na délku podrážky vaší boty (montujeme pouze na základě vámi poskytnutých informací). Lyže není přizpůsobena individuálním potřebám a lyžařské botě, protože vaši lyžařskou botu nemáme, abychom mohli provést jemné doladění. Vizuální kontrola boty také není možná. To znamená, že lyže není připravena k použití. Vázání doporučujeme nechat seřídit v místním lyžařském obchodě. Doladění si můžete samozřejmě udělat i sami. Neneseme odpovědnost za správné nastavení vašeho vázání.
Pokud potřebujete další informace, můžete se kdykoli obrátit na naše oddělení zákaznických služeb.
Lyžařská vázání pro USA a Kanadu
Pokud si objednáte lyže a vázání z USA nebo Kanady, nemůžeme vám vázání namontovat z důvodu odpovědnosti. Tyto produkty si samozřejmě můžete objednat, pouze vám je dodáme nenamontované.
-
Problémy při objednávání
První pokus o objednávku se nezdařil a produkt je nyní vyprodán.
Ve chvíli, kdy zahájíte proces platby, se produkt rezervuje pro vás. Pokud je platba zrušena, zboží nemusí být okamžitě uvolněno pro opětovné objednání. Pokud k tomu dojde a produkt není k dispozici k objednání ani po 5 minutách, kontaktujte naše oddělení zákaznických služeb. -
Mezinárodní objednávky
- Zasíláme do celého světa.
- Před dokončením objednávky uvidíte náklady na dopravu u pokladny.
- Dobu dodání do vaší země naleznete na webových stránkách UPS: kalkulačka UPS (adresa odesilatele: Amersfoort - 3824 - Netherlands).
- Pokud objednáváte ze zemí mimo EU, neplatíte v našem internetovém obchodě DPH.
Pro objednávky ze zemí mimo EU, CH a NO:
- Náklady na dopravu se zobrazí u pokladny poté, co vyberete zemi doručení.
- Dobu dodání do vaší země můžete najít na webových stránkách UPS: Kalkulačka UPS (adresa odesilatele: Stoutenburg – 3836 – Netherlands). Informace o dobách dodání naleznete na stránce věnované dopravě
- Neplatíte nizozemskou 21% DPH.
- Při dodání mohou být účtovány DPH, dovozní náklady a manipulační náklady. Kolik to je, závisí na pravidlech ve vaší zemi, takže si vše zkontrolujte, abyste předešli neočekávaným nákladům. Za tyto náklady neneseme odpovědnost a nemůžeme je za žádných okolností proplatit. Přečtěte si více o DPH.
- Vrácení, a to i v případě záručního požadavku, je na vaše náklady.
- Když vrátíte položku, nevracíme původní náklady na (expresní) dopravu.
- Tlakové láhve airbagů a produkty s tlakovými láhvemi airbagů nelze zasílat mimo Evropu.
Doprava a doručení
-
Čas doručení
Vzhledem ke zvýšenému objemu objednávek může být na doručení vaší objednávky potřeba více času. Doručení se může zpozdit až o 2 pracovní dny. Termíny doručení expresních zásilek bohužel nelze zaručit.
V období kolem Black Friday a Cyber Monday můžeme potřebovat více času na odeslání vaší objednávky z důvodu velkého množství objednávek. Zpoždění odeslání může být až 3 pracovní dny. Zejména u lyží, na které je třeba namontovat vázání, byste měli počítat s několikadenním zpožděním. V tomto rušném období může doručení objednávky trvat o několik dní déle i přepravcům. Termíny doručení expresních zásilek bohužel nelze zaručit. Předem děkujeme za pochopení.
Livrare în perioada sărbătorilor: Expediem conform programului nostru obișnuit de livrare. Totuși, în luna decembrie, serviciile de curierat sunt extrem de aglomerate, iar comanda ta poate fi livrată cu o întârziere de 1–3 zile lucrătoare față de termenul obișnuit. Nu se vor efectua expediții sau livrări în zilele de sărbătoare (Vánoce a nový rok).
Upravená lhůta pro objednání:
Štědrý den, úterý 24. prosince: Objednávka do 14:00 pro zaslání v tentýž den.
Silvestr, Úterý 31. prosince: Objednávka do 14:00 pro zaslání v tentýž den.Běžné dodací lhůty
Nabízíme dopravu po celém světě!
Objednávky zadané do 16:00 CE(S)T v pracovní dny odesíláme tentýž den*Česká republika = 2-3 pracovní dny
Další země: Viz mapa UPS/DHL níže nebo kalkulačka UPS / kalkulačka DHL (adresa odesilatele: Amersfoort – 3824 – Netherlands)* Když zadáte objednávku v pracovní dny do 16:00 CE(S)T, bude odeslána ve stejný den a budete ji mít doručenou za 1 až 3 pracovní dny*. Pokud si objednáte lyže včetně vázání, které je potřeba namontovat, může odeslání trvat 1–2 pracovní dny navíc. Spěcháte? Kontaktujte nás prosím!
* Doba dodání závisí na zemi doručení. Pro některé venkovské oblasti a horské vesnice může doručení vyžadovat více dnů. Všechny uvedené dodací lhůty jsou odhad a nelze z nich odvozovat žádné nároky. Naše zkušenost je taková, že balíček je v 95 % případů doručen dle níže uvedené dodací lhůty. Objednávky přijaté v sobotu a neděli budou odeslány v pondělí.
Níže se můžete podívat na přehled dodacích lhůt po celé Evropě. V případě venkovských oblastí, jako jsou odlehlá lyžařská střediska, bude možná nutné přidat 1–2 pracovní dny. Pro přesnou indikaci dodací lhůty můžete použít kalkulačku UPS nebo kalkulačku DHL. Jako adresu odesilatele zadejte: Amersfoort – 3824 – Netherlands
Vrácení zboží
-
Krátce o vracení zboží
Pokud produkt nesplňuje vaše očekávání, můžete ho jednoduše vrátit. Dejte nám prosím vědět do 15 dnů, že chcete objednávku vrátit. Nemusíte k tomu uvádět žádný důvod (ale ocenili bychom, pokud to uděláte). Poté, co jste nám dali vědět, že chcete objednávku vrátit, máte dalších 15 dnů na vrácení.
4 nejdůležitější body pro vrácení:*
- Bezplatné vrácení do 15 dnů z Rakouska, Belgie, Česká republika, Dánska, Finska, Francie, Německa, Itálie, Lucemburska, Nizozemska, Polsko, Rumunsko, Španělska a Švédska. Vyžádejte si štítek pro vrácení pomocí tlačítka níže. Vrácení z jiných zemí je na vlastní náklady na naši adresu v Nizozemsku.
- Vrátíme vám celou částku nákupu, včetně standardních nákladů na dopravu (v rámci EU, UK, CH a NO), do 5 pracovních dnů po obdržení vratky, za předpokladu, že je produkt v původním stavu.
- Chcete výměnu za jiné zboží? Pošlete produkt zpět a objednejte si nové zboží na našem webu.
- Produkty na míru, jako jsou lyže, u kterých bylo vázání vrtáno podle vašich požadavků, nelze vrátit.
* Chceme, aby byl proces vrácení jednoduchý, a proto jsme zde pro vás uvedli nejdůležitější body. Pokud chcete znát všechna svá zákonná práva a povinnosti, najdete je zde: Podmínky a výjimky.